سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تبدیل پردیس به شهری الکترونیک

شهردار پردیس گفت: در سال 93 پردیس به سوی تبدیل شدن به شهری الکترونیک گام بر خواهد داشت.

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در سالی که گذشت گام های ابتدایی برای تبدیل پردیس به شهری الکترونیک برداشته و واحد اتوماسیون اداری و شهرسازی راه اندازی شد که این مجموعه باید در مسیر رو به توسعه خود علاوه بر یک آرشیو پرونده ها به واحدی عملیاتی و نظارتی نیز بدل شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه فضای سبز در شهرداری پردیس اظهار داشت: پردیس به لحاظ اقلیمی منطقه ای نیمه خشک و از نظر منابع آب زیر زمینی نقطه ای فقیر قلمداد می شود، اما به رغم کاستی یاد شده باید همچنان ضمن حفظ و نگهداری فضای سبز گذشته نسبت به توسعه آن در سال جدید نیز اقدام کرد.

لاله افزود: پیگیری برای دریافت دو دستگاه خودروی آتش نشانی "اسنوکر" برای ارائه خدمات ایمنی به سازه های مسکونی بلند مرتبه، آمادگی و استقبال از پیشنهادات کارکنان شهرداری و همچنین اهالی و ارتقای امنیت شغلی برای پرسنل شهرداری از دیگر مسائلی بود که شهردار پردیس بدان اشاره کرد.

شهردار پردیس تصریح کرد: شهردار پردیس از تدوین سند چشم انداز پنج ساله این شهر خبر داد و انضباط اقتصادی و توسعه فرهنگی را از جمله مهمترین برنامه های مبنایی شهرداری خواند.

وی از تبیین و تدوین برنامه ای تحت عنوان "سند چشم انداز پنج ساله شهرداری پردیس" خبر داد و افزود: مجموعه شهرداری پردیس بنا به نیاز این شهر علاوه بر پیروی از یک برنامه ریزی معمول یک ساله مالی و عمرانی نسبت به تبیین و تدوین برنامه ای تحت عنوان سند "چشم انداز پنج ساله شهر پردیس" نیز اقدام کرده است.

لاله افزود: این سند با نگاهی محله محور و در سایه مشاوره با کارشناسانی زبده بر اساس نیازهای شهروندان در نقاط مختلف شهر تدوین خواهد شد تا طرح های عمرانی و خدماتی مطابق آنچه مورد خواست و اولویت بندی از سوی شهروندان است، برنامه ریزی و اجرا شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.