سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

لزوم جذب سرمایه گذار در جهت توسعه اقتصادی استان

فرماندار زنجان راهکار رفع مشکلات موجود در شهرستان زنجان را توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار خواند

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ فرماندار شهرستان زنجان در مراسم معارفه خود گفت:وظیفه همه مسئولان است که برای رفاه هر چه بیشتر مردم شاخص‌های اساسی را ارتقا دهند.

فرخی با بیان اینکه مردم مطالبات خود را از مسئولان می‌خواهند، افزود : کاهش نرخ تورم، افزایش درآمدهای بالای مردم و توزیع عادلانه درآمدها از جمله خواسته‌های مردم از دولت است.

وی تلاش برای جبران عقب ماندگی‌های شهرستان زنجان را از طریق انجام عادی امور امکان‌پذیر ندانست و تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم باید به شتاب خود در زمینه توسعه شهرستان اضافه کنیم.

فرماندار زنجان از نیاز به سرمایه‌گذاری در شهرستان زنجان خبر داد و اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم به مطالبات مردم پاسخگو باشیم باید رشد اقتصادی شهرستان مطلوب باشد.

فرخی رشد اقتصادی را بدون جذب سرمایه گذاری غیر ممکن دانست و تصریح کرد: باید شناخت دقیقی از جامعه پیدا کرده و با توجه به نیازهای مردم برای جامعه برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف خود باید تلاش را افزایش دهیم، گفت: برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده نظام اداری به تحرک بیشتری نیاز دارد.

این مسئول خواستار حذف موانع برای دریافت مجوز برای سرمایه‌گذاران شد و یادآور شد: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کنونی اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی است.

فرخی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را برای جامعه ایران ضروری خواند و اعلام کرد: شهرستان زنجان نیز باید در پایه‌ریزی اقتصاد مقاومتی به دولت مردان کمک کند.

وی الویت نخست شهرستان زنجان را اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی خواند و ادامه دا د:توجه به مناطق محروم روستایی نیز در دستور کار فرمانداری شهرستان زنجان قرار می‌گیرد.

فرماندار جدید زنجان خاطر نشان کرد : استقرار صنایع مربوط به بخش صنایع کشاورزی و تشویق به سرمایه گذاری از دیگر برنامه‌های فرمانداری است./س

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.