سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو برگ برنده زیبا از بلک بری

حضور بلک بری این روزها در دنیای فناوری اطلاعات احساس نمی شود، فارغ از دلیل این امر، اگر این شرکت می خواهد که سهمی در بازار گوشی های هوشمند داشته باشد، باید تلاش کند تا مدل های جدیدی را وارد بازار کند که مشتری پسند باشند. بر مبنای همین سیاست، این شرکت تنها به ارائه دو مدل مفهومی بسنده کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با اینکه بیشتر مردم بلک بری را رو به افول می بینند، این شرکت کانادایی هم چنان رو به جلو حرکت می کند. این شرکت در ربع چهارم سال میلادی گذشته، روند نزولی درآمدی خود را از میان برداشت. کاملا مشخص است که اگر این شرکت درصدد نجات از این شرایط است باید گوشی هوشمندی را وارد بازار کند که مورد استقبال عموم قرار بگیرد. در واقع مشتریان، انتظار طراحی جدیدی را دارند که موجب شگفتی آنها شود. مدل مفهومی زیبای BlackBerry Coupe همین انتظار را برآورده می کند.

هر دو مدل جدید دارای صفحه لمسی هستند و یکی از آنها مجهز به کی برد است. انحنای پایین و بالای مدل جدید، گوشی Sony Ericsson Xperia arc را که در سال 2011 وارد بازار شد، به یادمان می آورد. بلندگوی بزرگی نیز در پایین مدل های جدید قرار گرفته است.

مشخص است که بلک بری این دو مدل مفهومی را تولید نخواهد کرد، با این وجود اگر چنین طرحی وارد بازار شود، سهم عمده ای از مشتریان را به سوی خود جلب خواهد کرد.

برچسب ها: blackberry ، coupe ، concept
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.