سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح کنگره آمریکا برای ازسرگیری انتشار گزارشات دوره‌ای از نیروی نظامی روسیه

کنگره آمریکا طرحی را در دست بررسی دارد که طی آن مانند دوره جنگ سرد گزارشاتی دوره‌ای از نیروی نظامی روسیه آماده گردد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از "روسیا الیوم"، کنگره آمریکا پیش‌نویش قطعنامه‌ای را در دست بررسی دارد که طی آن امکان دارد  گزارشاتی سالیانه از نیروی نظامی روسیه به مانند دوره جنگ سرد که وزارت دفاع آمریکا گزارشاتی را سالیانه از نیروهای مسلح شوروی تهیه می‌نمود، تهیه گردد.

سناتور "هوارد مک کیون" و سناتور "مایکل ترنر" جمهوری‌خواه که پیش‌نویس این قطعنامه را امروز آماده نموده‌اند با اعلام این مطلب گفته‌اند ، هدف از ارائه این پیش‌نویس کمک به مقامات جدید اوکراین و تقویت قدرت دفاعی ناتو می‌باشد.

ترنر همچنین تأکید کرد : نمایندگان جمهوری‌خواه کمیته امور نظامی کنگره معتقدند که دولت دموکرات باراک اوباما به گامهایی که باید در جواب وقائع اوکراین بردارد، اطمینان کامل ندارد، از این رو افرادی که این طرح را آماده نموده‌اند توصیه می‌کنند که واشنگتن باید روشهایی مطمئن‌تر را درقبال موسکو پیش بگیرد، از جمله مسدود نمودن روابط نظامی در زمینه‌هایی که موسکو در آن منفعت دارد، با حفظ منافع ایالات متحده.

سناتور ترنر گفت: هنگامی که روسیه دشمن ما می‌باشد ما به‌شکل دوره‌ای گزارشاتی را از فعالیت‌های آن و میزان هزینه‌های آن برای نیروهای مسلح منتشر می‌سازیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.