سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه و فعالیتهای برنامه احمر در حوزه سلامت خدمت به مردم است

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: برنامه ها و فعالیتهای هلال احمر در حوزه سلامت همچون سایر بخشها انتفاع محور نیست و عمده هدف ما خدمت به مردم و رفع نیاز پزشکی جامعه است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید احمد موسوی در بازدید از بخشهای مختلف مجتمع دارویی درمانی هلال ایران و بیمارستان در حال تاسیس آن، با تاکید بر عدم انتفاع محور بودن برنامه های جمعیت هلال احمر در حوزه سلامت، افزود: با توجه به اهداف جمعیت هلال احمر، اولویت ارائه خدمات در این مرکز باید رفع مشکلات افراد بی بضاعت و محروم کشور باشد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات جمعیت در این مجتمع درمانی ارائه خدمات به بیماران دیالیزی است و لازم است در کنار این موضوع، در سایر زمینه ها از جمله پیشگیری از سرطان ها، مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج، رفع مشکلات بینایی سالمندان و فعالیتهای پژوهش محور موثر تر از قبل اقدام کنیم.

*توسعه بدون هدف سیاست جمعیت هلال احمر نیست

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین انجام مطالعات کارشناسی قبل از توسعه و ورود ارائه خدمات جدید را از جمله ضرورت های حال حاضر برشمرد و افزود: توسعه بدون هدف سیاست جمعیت هلال احمر نیست و باید با ساماندهی نظام مدیریتی‏، اصلاح شاخصهای مرتبط و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود بهره وری در این مرکز را ارتقاء داده و بارویکرد حمایتی و انسان محور خدمات عام المنفعه ارائه کنیم.

موسوی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان خدمتگزار مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران، تاکید کرد: این مجتمع به دلیل برخورداری از تجهیزات و امکانات مناسب، نیروی انسانی متعهد و ارائه خدمات خداپسندانه در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، می تواند به مرکز منحصر به فرد و متمایز در بین سایر مراکز درمانی کشور تبدیل شود.

برچسب ها: برنامه ، خدمت ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.