سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانیل بانیولی: مطمئن باشید بهتر می شویم

سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از پیروزی 3 بر یک مقابل اویتا میوشی ژاپن گفت: این نخستین بازی ما در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا بود و از این جهت برایمان اهمیت داشت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم والیبال متین ورامین پس از پیروزی 3 بر یک مقابل اویتا میوشی ژاپن گفت: این نخستین بازی ما در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا بود و از این جهت برایمان اهمیت داشت.


ما شرایط ویژه ای را پشت سر گذاشتیم. به دلیل تعطیلات که برای سال جدید ایران داشتیم نتوانستیم تمرینات منظمی را برای این مسابقات ترتیب دهیم.

حالا باید گام به گام در هر مسابقه آمادگی تیم را بالا ببریم.وی افزود: ما اشتباه های فردی زیادی در ست دوم مسابقه داشتیم. ژاپنی ها هم خوب کار کردند و پیروز شدند.

اما در ادامه سعی کردیم تا با چند جا به جایی امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.بانیولی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که در بازی های بعدی نمایش بهتری را از تیم ما خواهید دید.

همانطور که گفتم باید در هر مسابقه نسبت به بازی قبل بهتر کار کنیم.سرمربی ایتالیایی متین ورامین در پاسخ به این پرسش که حمایت ایرانی ها از تیم شما چقدر بوده است؟ با لبخند پاسخ داد: حمایت ایرانی ها بی نظیر است به طوری که نظیر آن را در هیچ کجای دنیا از اروپا، امریکا و یا آسیا نخواهید دید.همچنین سعید معروف کاپیتان تیم متین ورامین نیز اظهار کرد: ژاپنی ها دفاع خوبی داشتند.

من فکر می کنم که در بازی های آینده بهتر از این می توانیم کار کنیم. این نخستین حضور متین ورامین در باشگاه های آسیاست اما دیگر تیم های ایرانی پیش از این بارها در مسابقات باشگاه های آسیا قهرمان شده اند. امیدوار هستیم که در این دوره موفق شویم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سرمربی ، والیبال ، متین ، ورامین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.