سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد

دستبند پلیس بر دستان سه شرور مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان نور مازندران از عملیات ضربتی پلیس در شناسایی و دستگیری سه متهم به شرارت و درگیری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ولی‌الله گنجیان مقدم اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر شرارت، درگیری افرادی شرور، اراذل، اوباش در منطقه چمستان نور، شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران انتظامی بخش چمستان و پاسگاه انتظامی ناتل‌کنار، پس از چند روز کار مشترک انتظامی و اطلاعاتی موفق شدند سه متهم به شرارت به نام‌های «کیوان ـ ش»، «مهدی ـ الف» و «مهدی ـ ک» را شناسایی کنند.
 
گنجیان مقدم افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی با محاصره مخفیگاه متهمان این افراد را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان نور بیان داشت: ماموران پس از دستگیری متهمان در بازرسی از محل اختفا آنان موفق شدند مقادیری وسایل، ابزارآلات شرارت و درگیری را کشف کنند.
 
گنجیان مقدم با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و جرائم تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره سدی مستحکم در مقابل اعمال مجرمانه بزهکاران بوده و اجازه خودنمایی و سواستفاده به این افراد را نمی‌دهد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.