سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت مسجد با متراژ یک هزار و 700 متر مربع در منطقه 7

شهردار منطقه 7 خبر داد: مسجدی با مشارکت شهرداری منطقه 7 و دانشکده الهیات و با مساحت حدود یک هزار و 700 متر مربع در زمین دانشکده الهیات ساخته می‌شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رضا نگهبان، شهردار منطقه 7 از احداث مسجد در دانشکده الهیات واقع در این منطقه خبر داد و گفت: طبق فرمایشات امام راحل که اهتمام ویژه‌ای به احداث مساجد داشتند، امروز ساخت و توسعه مساجد به عنوان یک مکان مقدس برای مومنان باید در اولویت‌های کاری سازمان‌ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت احداث مسجد در مکان‌های آموزش، افزود: احداث مسجد در دانشگاه در اصل به معنای تقارن میان علم و تزکیه است.

نگهبان با اشاره به نقش حیاتی مساجد از زمان صدر اسلام تا کنون یاد آور شد: شهرداری تهران در دوره مدیریت فعالی تا کنون تلاش‌های بسیاری برای نهضت مسجد سازی در همه مناطق پایتخت کرده است.

شهردار منطقه 7 با اشاره به احداث مسجد در دانشکده الهیات خبر داد و تصریح کرد: این مسجد با مشارکت شهرداری منطقه 7 و دانشکده الهیات  و با مساحت حدود یک هزار و 700 متر مربع در زمین دانشکده الهیات ساخته می‌شود.

وی همچین تاکید کرد: این مساجد  برای دانشجویان نیست و در طراحی آن محلی برای ورود شهروندان نیز در خیابان شعید مفتح در نظر گرفته شده است.

نگهبان در پایان به پیشرفت فیزیکی مساجد حسینی، اعظم و شریفیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری هیات امنای مساجد و شهروندان گام‌های بلند تر و موثر تری جهت احداث و رسیدگی به مساجد به عنوان این نماد جامعه و کشور اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسجد ، ساخت ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.