سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تدوین سند راهبردی کشور در امور نخبگان

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان، گفت: سند راهبردی کشور در امور نخبگان تهیه و تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، دکتر  ادیبی با اشاره به اینکه جامعه نخبگانی مطلوب، جامعه ای است پویا که در آن اجتماعات نخبگانی در چارچوب ارزش های اسلامی و ایرانی و مبتنی بر اقتضائات نظام جمهوری اسلامی ایران ، فرصت رشد و شکوفایی حداکثری را بر پایه تنوع استعدادها و توانمندی های خود به دست آورد، گفت: این امر منجر به  حل مسائل جامعه، تدبیر امور و تحول در  آن خواهد شد.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان با ایجاد سازوکارهای مشخص، ضمن انجام تصمیم گیری های لازم و ابلاغ مصوبات، وظیفة نظارت بر تحقق اهداف سند و ارزیابی پیشرفت کار را بر عهده دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان، با ذکر این نکته که این سند با استفاده از روش چرخش سیاستگذاری ضمن تعریف مفاهیم مرتبط با نظام نخبگانی و اجتماع نخبگانی تنظیم شده است، بیان کرد: چشم انداز و اهداف کلان سند تعیین شده با شناسایی مسائل اصلی بیان و ذیل هر راهبرد مجموعه اقدامات ملی مورد نیاز تشریح شده است.

وی  بیان کرد: این سند مشتمل بر یک مقدمه و سه فصل و پیوست آن، بنا به تفویض شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب نهایی رسید و اجرای آن از تاریخ تصویب، الزامی است و کلیه مصوبات و سیاست های مغایر قبلی، لغو و بلا اثر خواهد بود./ب

برچسب ها: تدوین ، امور ، نخبگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.