سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملكرد بهتر و اصلاح رويه‌ها برنامه سال 93 "پزشكي قانوني" است

رييس سازمان پزشكي قانوني كشور سال 1393 را زمان برآورده شدن انتظارات دانست و گفت: سازمان پزشكي قانوني كشور بايد در بحث رفتار، عملكرد و برخورد با مراجعين يكي از سازمان ها و ارگان‌هاي الگو و نمونه باشد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان پزشكي قانوني كشور، دكتر احمد شجاعي صبح امروز در ديدار با كاركنان سازمان كه به مناسبت آغاز سال جديد برگزار شد، گفت: با توجه به فراهم شدن بسترهاي كار در سال 92، در سال جاري بايد تمام تلاش خود را معطوف به بهبود عملكردها، برآورده شدن انتظارات و تحقق اهداف سازمان كنيم و با ارائه كار شايسته به سمتي برويم كه سازمان را به جايگاه واقعي خود برسانيم.

وي با اشاره به نامگذاري سال 1393 با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: در راستاي تحقق اين شعار كه به منظور نجات كشور از تنگناهاي موجود انتخاب شده بايد در مسائل داخلي سازمان و در سطح عمومي جامعه فرهنگ سازي كنيم. به عنوان مثال در پزشكي قانوني بايد اين موضوع فرهنگ شود كه همه كاركنان از پزشك متخصص تا كارمند خود را در خدمت مراجعان بدانند و تألمات مراجعين و برخوردهاي نامناسب برخي از آنان نبايد موجب تغيير رفتار با مراجعين شود.

دكتر شجاعي از ديگر اهداف سال جاري را اصلاح رويه‌ها عنوان كرد و گفت: كارشناسان و متخصصان بايد ابتكار عمل به خرج دهند تا رويه هاي موجود و به دنبال آن خروجي‌هاي سازمان تا حد ممكن اصلاح و مسيرها نيز كوتاه شود.

فراهم شدن بسترهاي كار در سال 92

دكتر شجاعي در بخش ديگر از سخنان خود به عملكرد سازمان در سال گذشته اشاره كرد و گفت: بيشترين تلاش سازمان در سال گذشته به فراهم كردن بسترها و زمينه هاي كاري معطوف شدكه البته موفقيت‌هاي خوبي نيز در اين بخش به دست آورديم.

وي ادامه داد: در بودجه هاي عمراني با وجود تنگناهاي اقتصادي دولت، توانستيم به بسياري از برنامه ها جامه عمل بپوشانيم.

رييس سازمان پزشكي قانوني كشور با تأكيد بر لزوم فراهم كردن فضاي فيزيكي مناسب براي كار تصريح كرد: سازمان ما در بعد فضا بسيار فقير است و بسياري از ادارات و مراكز پزشكي قانوني در كشور ساختمان مناسب يا ملكي ندارند. البته در سال گذشته پروژه‌هاي زيادي در كشور ساخته و به بهره‌برداري رسيد و كار ساخت هيچ يك از پروژه‌هاي عمراني سازمان تعطيل نشد. اميدواريم در سال جاري و نيمه اول سال آينده نيز شاهد افتتاح ديگر پروژه‌هاي عمراني باشيم به نحوي كه مشكل كمبود فضاي فيزيكي در پزشكي قانوني تا حد قابل قبولي مرتفع شود.

به گفته وي از ديگر موفقيت‌هاي سال گذشته سازمان نهايي شدن چارت و تصويب و ابلاغ پست‌ها و رديف‌هاي سازماني بود كه اميد است امسال با كسب مجوزهاي استخدامي بخشي از مشكل كمبود نيرو هم در پزشكي قانوني برطرف شود.

دکتر شجاعی ضمن قدرداني از تمامي همكاران به ويژه افرادي كه در سال گذشته صادقانه فعاليت كرده و به مردم خدمت‌رساني كردند، از همه كاركنان سازمان خواست تمام تلاش خود را براي ارتقاي هرچه بيشتر سازمان و تبديل شدن آن به الگوی سازماني به كار گيرند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.