سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچیان آهو "فقط 200 هزار تومان" جریمه شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار از صدور آرای دادگاه این شهرستان در خصوص متهمان شکار و صید خبر داد و گفت: این افراد به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، محمدعلی عمارلو اظهار کرد: 2 متخلف شکار و صید که چندی پیش در مناطق ممنوعه شهرستان سبزوار به جرم شکار یک رأس آهو دستگیر و تحویل مقام قضایی شده بودند، به حکم قاضی دادگاه هر یک به پرداخت 2 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
 
وی با اشاره به واریز مبلغ خسارت وارده به حساب خزانه محیط زیست و تقدیر از قاضی مربوطه که باعث حمایت از زحمات محیط‌بانان و صدور احکام عادلانه شده بود، خواستار قدردانی دادگستری از قاضی این پرونده شد.
 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: 2 متخلف دیگر که به جرم شروع به شکار، تمرد از دستور مأموران یگان حفاظت حین انجام وظیفه، دستگیر و تحویل مقام قضایی شده بودند نیز هر یک محکوم به پرداخت 40 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طبق شکار‌های ماه‌های گذشته و لطمه زدن شکارچیان غیر مجاز که تنها برای منفعت طلبی دست به جنایت‌های بر علیه محیط زیست می‌زنند، شاید جریمه 200 هزار تومانی برای کشتن یک راس آهو پیشگیرانه نباشد و مجدد شکارچیان غیرمجاز را به محیط زیست بازگرداند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
واقعا که
۰۸:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
فقط 200
علی طرفدارمحیط زیست
۱۸:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
...آخه دویست تومن ؟...