سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

فراخوان همایش ملی بزرگداشت آقانجفی

فراخوان همایش ملی بزرگداشت آیت الله سید محمد حسن نجفی(آقانجفی قوچانی) (ره) در خراسان شمالی منتشر شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: رویکرد دینی و حوزوی، رویکردادبی، رویکردفرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و رویکردتاریخی و سیاسی از جمله محورهای این همایش به شمار می رود.

حسین ثابت قدم وحید در خصوص شرایط شرکت درهمایش گفت: مقالات باید دارای شرایط علمی، پژوهشی باشد، در بردارنده ی موضوعات همایش باشد، اندیشه های بکر و خلّاقانه مطرح شده باشد و نیز در همایش دیگری ارائه و یا قبلاً در کتاب ، مجله و یا روزنامه ای چاپ نشده باشد.

وی تلاش برای شناساندن شخصیت، آثار، میراث گرانقدر علمی و فرهنگی آقا نجفی، تولید و ارائه ی آثار هنری فاخر، آشنایی نسل جوان با مفاخر گرانبهای حوزه های علمیه ، ظرفیت شناسی، شناخت مهارت ها و ابزارکار آمد تبلیغ از منظر نخبگان حوزه و دانشگاه و آشنایی با سبک زندگی اسلامی را از اهداف برپایی این همایش عنوان کرد.

دبیر ستاد برگزاری همایش ملی آقانجفی در خراسان شمالی آخرین مهلت ارسال چکیده و اصل مقاله راپایان اردیبهشت ماه 93 اعلام کرد و افزود: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده نیمه ی اول خرداد ماه 93 و زمان برگزاری همایش 4 و 5 تیر ماه 93 خواهد بود./س

 
برچسب ها: فراخوان ، همایش ، آقا نجفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.