سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/بیانیه موسسه تحقیقات حجامت خراسان رضوی:

در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه طب سنتی

موسسه تحقیقات حجامت خراسان رضوی در بیانیه ای حمایت خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه طب سنتی اعلام کرد .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،دراین بیانیه آمده است: سلامتی و امنیت دو عنصر ضروری تداوم حیات و رشد و توسعه انسان و جامعه به شمار می رود و اگر نگاه عمیق مکتب اسلامی به انسان و سلامتی سرلوحه قرار گیرد، انسان به سر منزل مقصود خواهد رسید.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: رهبر معظم انقلاب اینک حجت را بر همه مسوولان در حوزه بهداشت و سلامت در استفاده از توان عظیم طب سنتی تمام کردند، از این رو از همه مسوولان و دست اندرکاران انتظار می رود تلاش خود را برای سیاست های کلی ابلاغی در این زمینه معطوف کنند .

موسسه تحقیقات حجامت خراسان رضوی در این بیانیه توجه جدی مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضع قوانین و استفاده بهینه از مکتب طب ایرانی و اسلامی را خواستار شده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: نمایندگی موسسه تحقیقات حجامت ایران در خراسان رضوی با حمایت قاطع از بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه گنجانیدن مبحث طب سنتی در سیاست های کلی سلامت و توصیه ها و تاکیدات معظم له به همه دست اندرکاران در پرداختن به مکتب درمانی طب ایرانی و اسلامی، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری آموزشی، درمانی و پژوهشی در این زمینه اعلام می دارد./س

برچسب ها: حجامت ، طب ، سنتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.