سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه همسر شهید منتظری به اظهارات حجاریان

همسر شهید محمد منتظری به ادعای سعید حجاریان مبنی بر ذکر نام این شهید در میان گروههای خودسر اعتراض کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه کیهان نوشت : پیرو انتشار مصاحبه سعید حجاریان در سالنامه سال ۹۲ «شرق»، زهره حرّی همسر شهید محمد منتظری جوابیه‌ای خطاب به حجاریان  ارسال کرد. در این نامه اعتراضی آمده است: مصاحبه جنابعالی را خواندم.



تحلیلی در رابطه با گروه‌های خودسر، ویژگی‌های این گروه‌ها و مصادیق آنها. و با کمال تاسف و ناباورانه مشاهده نام شهید محمد منتظری به عنوان یک مصداق. غرض از نگارش، نه آن است که به صرف «شهید بودن» هرگونه انتقاد از عملکرد را برنتابم که نه عوام‌ام و نه عوام‌زاده. بلکه آنچه مرا وادار به نوشتن در این رابطه می‌کند، اظهارات غیرمنصفانه جنابعالی است. برشمردن شهید محمد منتظری در زمره گروه‌هایی که ریشه در قدرت و وابستگی عمیق به نهادهای غیردموکراتیک تمامیت‌خواه دارند، با کدامین تقوای سیاسی همخوانی دارد؟

خانم حرّی‌ می‌افزاید: محمد منتظری که به معنای واقعی کلمه «همه هستی» خود را خالصانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی چه قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن، در جهت اعتلای انقلاب و اسلام فدا نمود، چگونه با افرادی بی‌مایه، بدون تفکر و بدون هویت، که در واقع آلت‌دست و مجری اوامر مراکز قدرت‌اند، در یک سمت و سو قضاوت می‌شود؟ و آیا این به عدل و انصاف نزدیک‌تر نیست که مسایل را در ظرف زمانی خود بررسی کنیم؟ در شرایط پس از پیروزی زودهنگام انقلاب، که «شور انقلابی» تنها تفکر حاکم بر جامعه است و در رابطه با همه افراد و شخصیت‌ها حرف اول و آخر را می‌زند، شرایطی جز امروز است و الزاما قضاوتی متفاوت را می‌طلبد و در عجبم از این همه تغافل شما!

برای شما که در سال‌های خاص، در جایگاه رفیع امنیتی بوده‌اید، این مسئله موضوعی است قابل درک. جناب حجاریان، قلمم از نهادن نام «محمد منتظری» در کنار نام‌هایی که از صدر تا ذیل مصاحبه‌تان ردیف کرده‌اید، شرم دارد.

تخطئه شهید محمد منتظری و خودسر نامیدن این شهید ،در حالی است که طیف متبوع حجاریان و روزنامه شرق پیوند عمیقی با باند تروریست و خودسر مهدی هاشمی معدوم دارند و برخی از اعضای این باند در متن فتنه ۸۸ ایفای نقش می‌کردند.


برچسب ها: شهید منتطری ، خودسر ، همسر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.