سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاریجانی در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی:

آموزش نیروی انسانی باید متناسب با نیاز کشور باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 17 فروردین) در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت:آموزش نیروی انسانی باید متناسب با نیاز کشور باشد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "علی لاریجانی" ظهر امروز با رییس و معاونان و مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دیدار کرد.
 
در این دیدار لاریجانی ضمن تشکراز زحمات مسئولان این دانشگاه و نقش آنان در توسعه کمی و کیفی فضای آموزشی خاطرنشان کرد: رویکرد علمی دانشگاه باعث بالا رفتن سطح علمی کشورمی شود،‌اما باید متناسب با نیازهای کشور،‌نیروی انسانی تربیت کرد.

وی افزود: رشد کمی به تنهایی کافی نیست و کیفیت و کمیت باید در کنار هم باشد و از طرفی تربیت بیش از اندازه نیروی انسانی باعث صدمه به روحیه فارغ التحصیلان و همچنین افزایش بیکاری می شود.

لاریجانی با اشاره به لزوم پیوند میان دانشگاه با مراکز صنعتی و تولیدی،‌اظهار داشت: در سایر کشورها خیلی از روسای دانشگاه ها ازمراکز صنعتی پروژه می گیرند و همین امر به اهداف دانشگاه آزاد که می خواهد وابستگیش به شهریه دانشجویان را کاهش دهد،‌کمک شایان توجهی می‌کند.

رییس مجلس اقدام مسئولان دانشگاه آزاد را برای خروج از تمرکز و استفاده از افراد بیشتر در تصمیم گیری ها را کاری ارزنده دانست که باعث استفاده از اندیشه های بیشتر و نزدیکتر شدن دانشگاه به اهدافش می شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.