سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل کاهش شدید تأمین انرژی و خرید خودرو؛

کسری تجاری "فرانسه" در ماه فوریه حدود 4 میلیون یورو کاهش یافت

کسری تجاری فرانسه در ماه فوریه تحت تاثیر کاهش شدید تأمین انرژی و خرید خودرو ، سه میلیارد و 400 میلیون یورو کاهش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، اداره گمرک فرانسه اعلام کرد کسری تجاری این کشور در ماه فوریه تحت تاثیر کاهش شدید تأمین انرژی و خرید خودرو ، سه میلیارد و 400 میلیون یورو کاهش یافت.

این رقم قابل مقایسه با کسری تجاری فرانسه در ماه ژانویه است که ابتدا پنج میلیارد و 730 میلیون یورو اعلام شد و سپس به پنج میلیارد و 610 میلیون یورو کاهش یافت.

بنا بر اعلام اداره گمرک فرانسه ، در ماه فوریه صادرات این کشور در مقایسه با ماه قبل ، با اندکی کاهش به 36 میلیارد و 200 میلیون یورو رسید. این رقم در ماه ژانویه 36 میلیارد و 300 میلیون یورو بود.

 این در حالی است که واردات این کشور ، از 41 میلیارد و 900 میلیون یورو در ماه ژانویه به 39 میلیارد و 600 میلیون یورو در ماه فوریه کاهش یافت.

در ماه فوریه نسبت به ماه قبل ، تنها کسری محصولات کارخانه ای از منفی سه میلیارد و 600 میلیون به منفی دو میلیارد و 700 میلیون افزایش یافت.

فرانسه با فروش 21 فروند هواپیمای ایرباس یک میلیارد و 751 میلیون یورو در ماه فوریه درآمد کسب کرد. در حالی که درآمد حاصل از فروش 23 فروند هواپیمای ایرباس در ماه ژانویه ، یک میلیارد و 735 میلیون یورو بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرانسه ، تجاری ، کسری ، یورو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.