سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

چرخش در کویر مرکزی ایران برای حمایت از یوز ایرانی

دو دوچرخه سوار به دعوت انجمن دوستداران محیط زیست اردکان، از مسافت ۱۱۰۰ کیلومتری این شهرستان با هدف پر کردن تومار توقف شکار در سال ۹۳ برای رئیس سازمان محیط زیست کشور به این شهرستان آمدند که با استقبال اداره محیط زیست و کمیسیون صنعت،معدن و محیط زیست شورا در کنار تندیس یوز آسیایی روبه رو شدند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

۲ دوچرخه سواربه دعوت انجمن دوستداران محیط زیست اردکان،از مسافت ۱۱۰۰ کیلومتری این شهرستان با هدف پر کردن تومار توقف شکار در سال ۹۳ برای رئیس سازمان محیط زیست کشور و همچنین ثبت رکورد رکاب زدن ۲۱۰۰ کیلومتری کویر مرکزی ایران به این شهرستان آمدند که با استقبال اداره محیط زیست و کمیسیون صنعت،معدن و محیط زیست شورا در کنار تندیس یوز آسیایی روبه رو شدند.

در ابتدا اعضای کمیسیون بعد از خیر مقدم به دوچرخه سواران و گرفتن عکس یادگاری به نشانه حمایت از تومار و ثبت نشانی از سوی کمیسیون صنعت،معدن و محیط زیست، این اقدام بزرگ و فرهنگی را کاری مثبت و بزرگ برشمردند.

در ادامه این استقبال عبدالله کمالی نائب رئیس شورا و رئیس کمیسیون ضمن تقدیر از دوچرخه سواران این اقدام جهادی را نشانه همت والای دوست داران و حافظان محیط زیست کشور دانست و افزود:امید است با چنین عزم راسخی که از سوی دوستداران محیط زیست انجام شده،بتوان از شکارهای بی رویه جلوگیری و با برخورد مسئولین امر با شکارچیان شاهد محیط زیستی زنده در سطح کشور باشیم/س
برچسب ها: حمایت ، از ، یوزپلنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.