سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

پیشگیری از تصرف 8 هزار و 893 هکتاری اراضی ملی استان زنجان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، از پیشگیری تصرف 8 هزار و 893 هکتاری اراضی ملی سطح استان در طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: این میزان نسبت به سال 91 که 13 هزار و 888 هکتار بوده کاهش داشته است.

اسکندری، در تشریح اقدامات سال گذشته این یگان با اعلام اینکه طی سال گذشته بیش از 28 هزار واحد دامی غیرمجاز در قالب 224 مورد از سطح مراتع استان اخراج شده، افزود: این تعداد دام در مقایسه با سال 91 که بیش از 7500 مورد بوده افزایش چشمگیری داشته است. 

وی ادامه داد: با تلاش پرسنل یگان نزدیک به 700 هکتار از مراتع استان که طعمه حریق شده بود، اطفا شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان  از خلع ید و رفع تصرف بیش از 450 هکتار مرتع استان طی سال گذشته خبر داد و  تصریح کرد :این میزان نسبت به سال قبل که 58 هکتار بوده افزایش داشته است.

اسکندری، از ‌توقیف 109 دستگاه ماشین آلات و ادوات در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: سال قبل گزارشات مردمی 381 مورد بوده که نسبت به سال 91 افزایش داشته است.

 وی تنظیم پرونده ماده 55 به مساحت 974 هکتار را از دیگر اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان بیان کرد که نسبت به سال قبل افزایش داشته است./س

 

برچسب ها: پیشگیری ، اراضی ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.