سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ساماندهی بیش از 500 پیشکسوت کشتی‌گیر در آمل

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل از ساماندهی 550 پیشکسوت و گوش ‌شکسته کشتی آملی در این مجمع خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل نهمین گردهمایی اعضای مجمع پیشکسوتان کشتی با بیان اینکه دبیرخانه این مجمع نیز کار خود را آغاز کرد،گفت:درصدد هستیم سایت رسمی مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان را راه‌اندازی کنیم همچنین رئیس شورای اسلامی شهر آمل هم قول مساعد 5 میلیون ریالی برای تجهیز ساختمان دبیرخانه مجمع را داد.

فرزان با اعلام اینکه وظیفه ما حمایت از پیشکسوتان رشته‌های مختلف ورزشی و به ویژه رشته پهلوانی و قهرمانی کشتی است،یادآور شد:این مجمع با هدف اصلی ایجاد صله رحم ورزشی برپا شده است و تاکنون توانستیم در این بخش گام‌های بزرگی برداریم.

وی از ساماندهی 550 پیشکسوت و گوش‌شکسته کشتی آملی در این مجمع خبر داد و یادآور شد:‌باید ارزش‌ها هم‌اکنون در کشتی ما بیش از گذشته پررنگ‌تر شده و وظیفه ما است در راستای ترویج و اشاعه آن بکوشیم.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل خاطرنشان کرد:این مجمع کاملا مستقل بوده،هیچ وابستگی به گروه سیاسی،حزب یا تشکل خاصی ندارد و تنها برای ساماندهی پیشکسوتان کشتی،ایجاد صله رحم ورزشی و جویا شدن از احوال کوش‌شکسته‌ها و استفاده و تشویق از مربیان گذشته برای تربیت درست و اوصولی نسل جدید تشکیل شده است.

انتهای پیام /ش

برچسب ها: پیشکسوت ، کشتی ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.