سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه یک:

بودجه سال 93 بر محور توسعه سرانه ها قرار گرفته است

بودجه سال 93 شهرداری منطقه یک بر اساس عدالت محوری و توسعه سرانه های اجتماعی در محلات شمال تهران تنظیم شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجتبی یزدانی شهردار این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بودجه تصویب شده سال 93 منطقه یک با محوریت توسعه سرانه های اجتماعی تنظیم شده و امیدواریم تا آذر ماه سال 93 بسیاری از سرانه ها به حد استاندارد برسد.
 
وی با اشاره به محروم بودن برخی از محلات منطقه یک تصریح کرد: ساماندهی محلات محروم در اولویت برنامه های سال 93 است و بودجه تصویب شده نیز بر اساس ارتقاء سطح خدمات در این محلات است.
 
یزدانی خاطر نشان کرد: در سال 91 و 92 هر سال در حدود 650 تا 700 میلیارد تومان  در منطقه هزینه شد  که بخشی از بودجه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ،مصوبات شورای اسلامی شهر و  تدابیردکتر قالیباف شهردار تهران در خصوص  حفظ باغات و گسترش بوستان های عمومی و فضاهای سبز شهری به تملک باغات اختصاص یافت که در سال جدید نیز احداث بوستان های محلی ، فرامنطقه ای و تملک باغ های قدیمی اراضی با کاربری فضای سبز در اولویت دستور العمل های اجرایی منطقه قرار دارد.
 
وی افزود :  در سال 93 نیز بودجه مصوب به جزء املاک حدود 300 میلیارد تومان است که در طول سال با پی گیری هایی که خواهیم داشت بودجه را افزایش می دهیم تا مانند دو سال پیش کارها را به انجام برسانیم .
 
وی ارتقاء سطح زندگی و رفاه شهروندان را از اهداف مشترک شهرداری تهران و مناطق دانست و گفت: با همکاری شورایاران، مدیران محلات، معاونت ها ، شهرداران نواحی،مردم و ... سرانه های فرهنگی ، خدماتی ،اجتماعی و ... را در همه محله ها به طور یکسان توسعه خواهیم داد.

برچسب ها: شهردار ، توسعه ، منطقه ، عدالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.