سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

25 فروردین زمان ارسال مقالات به اجلاس جهاني صدا

شركت كنندگان در بخش مقاله نويسي اجلاس جهاني صدا تا 25 فروردين ماه فرصت دارند متن كامل مقاله را به پنجمين اجلاس جهاني راديو ارسال نمايند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره؛ دكتر عبدالحسين كلانتري رييس كميته اجلاس جهاني صدا در خصوص مقالات ارسال شده به اجلاس جهاني صدا گفت: تاكنون 170 چكيده مقاله داخلي و خارجي عادي و تخصصي در حوزه راديو به پنجمين اجلاس جهاني صدا ارسال شده كه از مجموع مقالات ارسال شده 130 چكيده مقاله ايراني بوده است.

وي تاكيد كرد: شركت كنندگان تا 25 فروردين ماه فرصت دارند، متن كامل مقاله را به پنجمين اجلاس جهاني راديو ارسال نمايند.

كلانتري افزود: تا كنون متن كامل 47 مقاله ارسال شده و پيش بيني مي شود بيش از 1800 صفحه مقاله به اين دوره از اجلاس ارسال شود.

رييس كميته اجلاس جهاني صدا با اشاره به اينكه چكيده مقالات به صورت فارسي و انگليسي تا قبل از اجلاس انتشار خواهد يافت خاطر نشان كرد؛ ما تمام تلاش خود را به كار مي گيريم تا درزمان برگزاري اجلاس اصل مقالات نيز چاپ و منتشر شود.

كلانتري در خصوص ميهمانان خارجي شركت كننده در اجلاس گفت: در پنجمين اجلاس جهاني صدا 10 سخنران خارجي از كشورهاي ايتاليا، انگلستان، مالزي، چين، آمريكا، غنا، لهستان و استراليا حضور خواهند داشت كه اين سخنرانان از اساتيد و پيشكسوتان حوزه ارتباطات و رسانه هستند.


انتهای پیام/

برچسب ها: مقاله ، ارسال ، اجلاس ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.