سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال‌زایی بیشتر با فعال‌سازی تعاونی‌ها در استان خوزستان

سرپرست معاونت اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعال سازی هرچه بیشتر تعاونی‌های این استان در راستای ایجاد اشتغال خبر داد.

اقبال محمدیان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح توسعه تعاونی‌ها و شناسایی واحدهای نیمه تمام و نیمه تعطیل از اولویت‌های کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای توسعه اشتغال در سطح استان است.

وی افزود: هم‌چنین تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و ضربتی اشتغال نیز از طریق فعال کردن ادارات کاریابی استان از دیگر برنامه‌های مهم این اداره کل در سال 93 است.

محمدیان در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی این اداره کل تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا در چهارچوب این نوع اقتصاد عمل کند و در این زمینه با فعال کردن بخش تعاونی و سپردن کار به دست مردم و حمایت از آن‌ها قادر خواهیم بود اقدامات موثری را در مواجهه با تحریم‌ها انجام دهیم.

سرپرست معاونت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و نقش تعاونی‌ها در اشتغال، می‌تواند با فعال‌سازی و توسعه این بخش‌ در کشور در رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال گام‌های موثری را برداشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشتغال ، تعاون ، فعال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.