سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون كشاورزي مجلس مطرح کرد

بيمه محصولات كشاورزي و امنيت شغلي دو شاخصه اصلي در رفع مشكلات "كشاورزي"

عضو كميسيون كشاورزي مجلس گفت: امنيت شغلي، بيمه محصولات كشاورزي و حمايت از كشاورزان در تمامي مراحل كاشت، داشت و برداشت از دغدغه‌هاي اصلي در حل مشكلات كشاورزي است كه ضروريست به آن توجه كرد.

سيد راضي نوري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: چنانچه حمايت‌هاي لازم از بخش كشاورزي و صنايع تبديلي صورت بگيرد روند افزايش توليدات و خودكفايي را در پيش خواهيم داشت.

وي در خصوص اعلام زودهنگام قيمت خريد تضميني خاطرنشان  كرد: اعلام زودهنگام نرخ خريد تضميني گندم را مي‌توان روندي مساعد در بهبود وضعيت كشاورزان داخلي و اتخاذ برنامه‌ريزي‌هاي لازم در اين زمينه دانست.

نماينده مردم شوش دانيال اظهار داشت: يكي از مشكلات طرح انتزاع وجود شركت‌ بازرگاني دولتي در وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

نوري تأكيد كرد: ناهماهنگي بين واردات و صادرات محصول استراتژيك و اختلاف دو وزارت‌خانه صنعت، معدن و جهاد كشاورزي گاهي مي‌تواند تأثيرات منفي بر كشاورزان داخلي وارد كرده، و آنان را با مشكل مواجه كند.

عضو كميسيون كشاورزي مجلس با بيان اينكه شركت بازرگاني دولتي زيرنظر وزارت جهاد كشاورزي باشد افزود: متأسفانه اين امر تاكنون محقق نشده و در مجلس رأي نياورده است.

نوري تصريح  كرد: انشاءالله با حمايت‌هاي صورت گرفته در سال‌جاري از نظر توليدات گندم علاوه بر تأمين نياز داخل به جايگاه صادرات خواهيم رسيد.

وي تأكيد كرد: نبايد منابع ارزي كشورمان صرف واردات شود بلكه بايد در راستاي كاهش هزينه‌هاي تمام شده براي مصرف‌كننده، در حمايت از توليدكنندگان داخلي مصرف شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیمه ، هزینه ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.