سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

استقبال از بازارچه های نوروزی در یزد

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد از بازديد بيش از 260 هزار نفر از اماكن تاريخي يزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد؛ مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد از بازديد بيش از 260 هزار نفر از اماكن تاريخي يزد خبر داد.

محمدمهدي شرافت اظهار داشت: در ايام نوروز بيش از 690 هزار نفر از اماكن تاريخي يزد بازديد كردند كه بيشترين بازديدها به ترتيب مربوط به مسجد جامع، مجموعه اميرچخماق و بافت تاريخي يزد بوده است.

وي عنوان كرد: 670 هزار مسافر نيز در ايام نوروز امسال به يزد سفر كردند كه اين تعداد در اماكن مختلف پيش بيني شده اسكان يافتند.

شرافت خاطرنشان كرد: 260 هزار نفر از مسافران توسط آموزش و پرورش در مدارس و مكان‌هاي مربوط به آموزش و پرورش اسكان داده شدند و بقيه در هتل‌ها، مهمانپذيرها، منازل استيجاري، هتل آپارتمان ها، چادرها و... اسكان يافتند.

وي با اشاره به اينكه تلاش بسياري براي توزيع عادلانه سفر در تمامي شهرستان‌هاي استان و حتي مناطق دور افتاده، انجام شد، بيان كرد: يزد، ميبد، اردكان، ابركوه و اشكذر، به ترتيب بيشترين تعداد مسافران نوروزي را در خود اسكان دادند.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد با اشاره به برنامه هاي انجام شده از سوي ميراث فرهنگي براي مسافران نوروزي، از ايجاد بازارچه هاي صنايع دستي خبر داد و افزود: اين بازارچه ها مورد استقبال مسافران نوروزي قرار گرفت.

برچسب ها: بازدیدهای ، نوروزی ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.