سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی تکواندوکاران تازه ملی پوش شده!

روادید دو تکواندوکار جدید تیم ملی برای حضور در تورنمنت آلمان هنوز صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی تکواندو اواخر اسفند سال گذشته در تورنمنت بین المللی آیندهوون هلند شرکت کرد در هلند برای دریافت روادی آلمان اقدام کرد.

با اینکه روادید هشت تکواندوکار رنکینگ دار جهانی برای حضور در تورنمنت آلمان صادر شده اما ابوالفضل یعقوبی و مهدی خدابخشی دو تازه وارد اردوها تا این لحظه موفق به دریافت روادی آلمان نشده اند.

بعد از برگزاری رقابت های دو مرحله ای انتخابی، کادر فنی تیم ملی تکواندو تصمیم گرفت از ابوالفضل یعقوبی که بدون رنکینگ جهانی است همراه با مهدی خدابخشی که به تازگی وارد رنکینگ 20 نفره برتر جهانی شده نیز در تورنمنت بین المللی آلمان استفاده کند، به همین دلیل این دو بازیکن برای دریافت روادید آلمان فرصت کمی در اختیار داشته اند. البته با توجه به اینکه خدابخشی برای حضور در مسابقات جهانی 2013 مکزیک با سفر به آلمان یک بار روادید این کشور را کسب کرده به نظر نمی رسد برای دریافت روادید مجدد مشکلی داشته باشد.

گفته می شود بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو که نگران بلاتکلیفی دو ملی پوش ایران در تورنمنت آلمان است از اقدام برخی ها در این مورد ناراضی است.

تیم ملی تکواندو بامداد فردا راهی آلمان خواهد شد تا در تورنمنت بین المللی این کشور برای جمع آوری امتیازات لازم المپیک ریو تلاش کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، آلمان ، روادید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.