سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سي ام فروردين ماه 93 ؛

آخرين مهلت ارسال كامل مقالات اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي

رئيس كميته اجرايي اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي اعلام كرد: سي ام فروردين ماه93 آخرين مهلت ارسال كامل مقالات اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، حميد حبيبي اظهارداشت: همايش ايمني در حمل و نقل هوايي با هدف اعتلاء صنعت هوايي كشور، ارتقاء ايمني هوانوردي، سلامت پروازها و در راستاي آسيب شناسي و بررسي مسائل مرتبط با موضوع ايمني هوانوردي تيرماه 1393 برگزار مي شود.

وي افزود: مهلت ارسال مقالات اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي 30/1/93  و 30/2/93 زمان اعلام نتايج داوري مقالات است.

رئيس كميته اجرايي اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي با بيان اينكه مقالات به دو زبان فارسي و انگليسي مورد پذيرش قرار مي گيرد، گفت: به مقالات برتر جوايز نفيسي از سوي سازمان هواپيمايي كشوري اعطا خواهد شد.

حبيبي اظهارداشت: از بين 358 خلاصه مقاله ارسال شده 265خلاصه مقاله پذيرفته شده است.
وي با بيان اينكه در اين همايش كارگاههاي آموزشي تخصصي صاحبنظران و خبرگان ايكائو و صنعت حمل و نقل هوايي كشور ارائه مي شود، گفت: از تمامي پذيرفته شدگان خلاصه مقالات دعوت به عمل مي آيد تا با ورود به سايت همايش به نشاني www.conference.cao.ir  مقالات كامل خود را ارسال كنند.

 رئيس كميته اجرايي اولين همايش ايمني در حمل و نقل هوايي افزود: از صاحبنظران، دست اندركاران، متخصصان، خبرگان، اساتيد و پژوهشگران صنعت هوانوردي و حمل و نقل هوائي كشور دعوت به عمل مي آيد به منظور برگزاري كارگاه آموزشي تخصصي نسبت به معرفي خود در سايت همايش به نشاني فوق اقدام كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهلت ، مقالات ، حمل و نقل ، هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.