سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

19 فروردین ، سالگرد تنها شهید عضو شورای اسلامی شهرستان شهریار:

شلمچه، میعادگاه تحقق آرزوهای حاج حسینعلی کلهر

19 فروردین ماه، سالگرد شهادت حاج حسینعلی کلهر، عضوشورای اسلامی شهرستان شهریار ( روستای بابا سلمان) است که در عملیات کربلای 8 در منطقه شلمچه، به آروزی دیرین خود دست یافت و با رفتن خویش، خود را برای همیشه ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حاج حسینعلی کلهر در سال 1334 در روستای بابا سلمان شهریار دیده به جهان گشود و ضمن فعالیت در عرصه کشاورزی و آهنگری همواره حضور فعالانه‌ای را نیز درکنار پسرعموی خویش (سردار شهید حاج یداله کلهر) در مبارزات انقلابی علیه رژیم طاغوتی ایفاء می‌نمود.

محمد کلهر ( فرزند وی) و عضو کنونی شورای شهر شهریار در توصیف خصوصیات اخلاقی و شرح زندگی پدرشهید خویش اظهار داشت:شهید حاج حسینعلی کلهر در سال 1356 ازدواج نمود و سه فرزند ( دو پسر و یک دختر) حاصل این ازدواج بود.

وی در ادامه افزود:حاج حسینعلی کلهر ازلحاظ اخلاقی بسیار متدین و به شدت قائل به آرمان‌های انقلاب و گوش به فرمان حضرت امام (ره) بود و از سال 1358 و بعد از فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس شورای اسلامی روستا‌ها و محلات، با درخواست و اصرار مردم به عنوان عضو شورای اسلامی در منطقه بابا سلمان مشغول به فعالیت شد و درکنار آن نیز با حضور در شورای پایگاه بسیج، هیات امنای مسجد، صندوق قرض الحسنه روستا، انجمن اسلامی و ... همواره دغدغه خدمت رسانی به مردم و شهروندان خویش را داشت.

محمد کلهر در ادامه افزود:پدر بنده وابستگی شدیدی به پسر عموی خویش ( سردار شهید یداله کلهر) ، فرمانده لشکر 10 داشت و 80 روز بعداز شهادت او، در حالی که بی تاب از غم از دست دادن یار دیرین خویش بود، در 19 فروردین سال 1366 در عملیات کربلای 8 درمنطقه شلمچه به آروزی خویش ( شهادت) دست یافت.
انتهای پیام/

برچسب ها: متدین ، فرمان ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.