سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

شهرداری تهران ناگزیر است به منابع جدید درآمدی دست یابد

معاون جدید مالی و اقتصادی شهرداری تهران در نخستین نشست شورای مدیران معاونت مالی و افتصادی شهرداری گفت: شهرداری تهران بایستی به دنبال منابع جدید درآمدی باشد و این ظرفیت در شهر وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران "سید دادوش هاشمی" ضمن تشکر از زحمات حسین محمد پورزرندی معاون سابق مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به لحاظ خدمات چشمگیر سال های گذشته در راستای نظامند نمودن نظام مالی شهرداری گفت: در شرایط کنونی لازم است تا همواره به سمت بهتر شدن پیش برویم و برنامه های نوینی را در حیطه کاری تک تک خود فراهم سازیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت تاسی از دیدگاه وسیع تر و فکر بلندتر در انجام امور جاری افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که قادر باشیم شهرداری را از لحاظ درآمدهای پایدار طبق برنامه پیش ببریم.

هاشمی خاطرنشان کرد که شهر صاحب منابع فراوانی است که البته می بایست شناسایی و بر روی آن برنامه ریزی بهتری صورت پذیرد تا نهاد اجتماعی بزرگ شهرداری تهران از دغدغه روزمرگی فاصله گرفته و به صورت ساختاری مولد ، خودنمایی کند.

وی گفت: اعتقاد به همکاری با نیروهای موجود، تعامل با همکاران فعلی و اداره سیستماتیک نظام اداری سازمان متبوع دارم.

هاشمی اظهار امیدواری کرد تا مدیران و همکاران حوزه با دلگرمی و نشاط و در محفلی دوستانه و صمیمی تمشیت امور شهرداری تهران را به پیش برده و از بروز محیطی ملال آور که حاصل آن چیزی جز کندی و خدشه در روند کار نیست، ممانعت شود.

برچسب ها: تهران ، درآمد ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.