سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آبگيري 15 هزار هكتار از مزارع بهشهر با سد گلورد

فرماندار بهشهر با اشاره به نگراني ناشي از بروز خشكسالي در منطقه گفت: 15 هزارهكتار از اراضي كشاورزي شهرستان با آبگيري سد گلورد مشروب مي شوند.

 

محمد تقي نورزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : توجه به فوريت تکمیل و بهره برداری از سد گلورد از مسائل مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد تا در رفع مشکل کم آبی بخش کشاورزی شهرستان بهشهر و شرق مازندران تسريع شود.

فرماندار بهشهر افزود: متاسفانه هنوز ظرفيت آب بندان هاي ما تكميل نشده است كه اميدواريم با بارندگي هاي در حال انجام، آبگيري هاي لازم حاصل شود و در اين رابطه تا تكميل كامل آب بندان ها نيازمند آب براي بخش كشاورزي هستيم و مشكل كمبود آب مشهود است.

وي گفت: زیرساخت های لازم و كانال هاي انتقال آب برای استفاده مطلوب از سرریز آب این سد در بهشهر در حال احداث است و با تکمیل کانال های انتقال آب در مناطق پایین دست شهرستان و در منطقه زاغمرز ، آماده استفاده مطلوب از منابع آبی این سد هستیم.

نورزاد با اشاره به پيام رهبري در سال جديد خاطر نشان كرد: اولويت هاي مهم اقتصادي ما در سال جديد با توجه به دغدغه هاي رهبري ترسيم شده است تا تحول اقتصادي در كنار توجه به مسئله مهم فرهنگ مورد توجه جدي قرار گيرد.

فرماندار بهشهر ادامه داد: تكميل و آبگيري سد گلورد، عملياتي شدن پالايشگاه نفت بهشهر و آغاز عمليات ساخت و ساز تله كابين از جمله مسائل مهم در رشد اقتصادي منطقه است كه اين سه پروژه در تحول اقتصادي سهم بسزايي ايفا مي كند./س

برچسب ها: سد ، بهشهر ، مزارع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.