سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ستاد خدمات سفر در تمامی طول سال فعال می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: ستاد خدمات سفر در دولت یازدهم در تمامی طول سال برای انجام خدمات دهی به مسافران فعال خواهد بود.

رجبعلی خسروآبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان کرد: با توجه به اینکه درتمامی فصول سال شاهد حضور مسافران به نقاط مختلف استان و کشور هستیم به همین جهت ستاد خدمات سفر با هماهنگی میان دستگاههای خدمات رسان در همه فصول سال و بخصوص در ایام پر سفر فعال خواهد بود.

وی با بیان به افزایش 26 درصدی خدمات سفر در سال 93 نسبت به سال گذشته گفت: با هماهنگی کارگروه گردشگری در استان، توزیع صنایع دستی و گردشگری در شهرستانهایی که قابلیت پذیرش بیشتر مسافران را دارند مطلوب تر از گذشته باشد تا از نظر کمیت نیز بتوانیم به سطح مناسب تری دست یابیم.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان تهران به بهبود هر چه بیشتر انسجام میان دستگاههای خدمات رسان اشاره کرد و گفت: باید کمپ هایی در ورودی شهرهای مسافر پذیر ایجاد شود تا پایگاه مناسب و ایمنی در تمامی فصول سال برای خدمات دهی، استراحت و ... مسافران باشد که یکی از این پایگاه ها شهرستان دماوند است.

خسروآبادی ایران را کشوری با جاذبه های فراوان گردشگری عنوان کرد و افزود: شرط لازم برای افزایش کمی و کیفی آمار گردشگران ایجاد تسهیلات و خدمات هر چه بهتر مورد نیاز مسافران است که در این میان همه باید احساس مسوولیت داشته باشند تا علاوه بر حفظ آثار و ابنیه ملی، آیندگان نیز امکان بهره برداری از این میراث ارزشمند را داشته باشند.

وی در خصوص حفظ و نگهداری ابنیه تاریخی و اماکن مقدسه گفت: حفظ آثار باستانی به عنوان میراث تاریخی و ارزشمند کشور نیازمند همکاری و هماهنگی لازم میان همه دستگاهها است و ضرورت دارد علاوه بر ادارات مردم نیز در این مهم یاری دهنده دستگاههای مرتبط باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران خواستار معرفی هر چه بیشتر آثار و ابنیه های تاریخی منطقه توسط مسوولان امر شد تا گام مهم و مناسبی در جهت جذب گردشگران برداشته شود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.