سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحادیه اروپا کاملا همسو با جریان استکباری به رهبری آمریکاست

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان گفت: بیانیه ضدایرانی نشان داد که مجموعه اتحادیه اروپا برخلاف ظاهری مستقل کاملا همسو با جریان استکباری به رهبری آمریکاست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان  با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: این قطعنامه و مواضع گذشته اعضای اتحادیه اروپا کاملا نشان داد که مجموعه اتحادیه اروپا برخلاف ظاهری مستقل کاملا همسو با جریان استکباری به رهبری آمریکا است.

وی افزود: آمریکا هژمونی قدرت خود را در مجموعه اروپا به ویژه اتحادیه اروپا سایه گسترانده و از سویی این بیانیه و مفاد آن نشان می‌دهد مسئله اصلی در دنیای کنونی و در پایان قرن 20 و ابتدای قرن 21 برای جبهه استکبار به رهبری آمریکا قدرت نامرئی انقلاب اسلامی است که به مرور قدرت نامرئی در حال مرئی شدن و آشکار شدن است.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم قدرت‌های جهانی به رهبری آمریکا در صدد تحمیل هژمونیک غرب در سایر ممالک بودند، اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و  تشعشعات عدالت‌خواهانه و آزادی‌خواهانه انقلاب در دنیا شاید و چه بسا غرب تنها رقیب خود را در خاورمیانه در ایران جستجو کرد و می‌کند. لذا غرب درصدد است از ابزارهای خودساخته و تحمیلی بر دنیای کنونی به ویژه از جنگ جهانی دوم به این طرف نهایت بهره و استفاده را جهت مهار و سرکوب انقلاب اسلامی به عمل آورد. ابزاری که 35 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا خود را ناکارآمد نشان داده است.

محتشمی در پایان گفت: جبهه اصلاح طلبان به زودی طی بیانیه‌ای مواضع خود را در قبال مصوبه پارلمان اتحادیه اروپا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
برچسب ها: اتحادیه ، اروپا ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.