سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت ایده پردازان را دریابند

دولت بستر را برای ایده پردازان در زمینه "فرهنگ" فراهم کند.

منصوره میرفتاح، نویسنده، در گفتگو با خبرنگارادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: برای ورود مردم به عرصه فرهنگ انجام کارهای مختلفی لازم است که اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها، خواهان ارائه دیدگاههای مردم، فراخوان از طرف دیگر سراهای محله و خانه‌های فرهنگ و استفاده از ایده‌های جوانان از جمله این وظایف است. 

وی افزود: خیلی از جوانان دانش بالا و ایده‌های خوبی در زمینه" فرهنگ" دارند این ایده پردازان زمینه و بستر لازم را برای ارائه کار خود ندارند و باید دولت این بستر را فراهم کند.

این نویسنده ادامه داد: به جهت آنکه اقتصاد تنها یک شاخه را تأمین می‌کند فرهنگ از اقتصاد بهتر است مبانی دینی و اندیشه‌هایمان را در کارهای فرهنگی خوب مدیریت کنیم و در جهان اشاعه دهیم تا اقتصاد رشد کند. 

میرفتاح عنوان کرد: مادام که فرهنگ رشد کند اقتصاد نیز بهبود می‌یابد. در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارها به گونه‌ای که باید پیش نمی‌رود و کارهای خوب هنرمندان به جای اینکه در جامعه تأثیر بگذارد در وزارتخانه خاک می‌خورد.

این نویسنده بیان کرد: با این رویه هنگامی که آثار در وزارت ارشاد تأیید می‌شود که تأثیرگذاری خود را در جامعه در هنگام چاپ از دست می‌دهد. 

انتهای پیام/

 
برچسب ها: ایده ، فرهنگ ، وزارت ، ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.