سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آيا گوشي "بلک بری Z3" معجزه خواهد كرد؟

شرکت بلک بری در همکاری شرکت Foxconn در تلاش است تا با ارائه یک گوشی (Z3) و سیستم عامل جدید (BB OS 10)، وضعیت مالی خود را بهبود ببخشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عکس جدید فاش شده نشان می دهد که محصول جدید بلک بری از لحاظ ابعاد، تفاوتی با Z10 و Z30 ندارد. پس ویژگی منحصر به فرد Z3 چیست؟

محصول جدید اولین گوشی تولید شده بلک بری با همکاری شرکت Foxconn است. (بلک بری وارد پنجمین سال همکاری با Foxconn می شود). این دو شرکت در توافقی به سر می برند که بر مبنای آن سود فروش محصولات در بازار به صورت مساوی میان این دو شرکت تقسیم می شود.

همه دستگاه های بلک بری موجود در بازار از سیستم عامل بلک بری 7 (BB OS 7) استفاده می کنند؛ ویژگی دیگری که گوشی Z3 را متمایز می کند, بهره بردن از سیستم عامل بلک بری 10 (BB OS 10) است که البته هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. شرکت بلک بری هم چنین اعلام کرده است که سری 9900 را دوباره تولید خواهند کرد و این سری هم چنان با سیستم عامل OS 7 همراه خواهد بود.

گوشی Z3 از لحاظ ابعاد صفحه نمایش720*1280, برابر با صفحه نمایش برادران پیشین خود است. ابعاد نمایشگر سری Z30 و Z3 5 اینچ است. اما از لحاظ کیفیت تصویر در مقام بالاتری قرار می گیرد.

سری جدید Z3 در ماه جاری در اندونزی در دسترس خواهد بود و بعد از آن در تمامی بازارهای دنیا قابل عرضه می باشد. با توجه به اینکه شرکت بلک بری از لحاظ مالی به سمت شکست حرکت می کند؛ منتظر می مانیم تا تاثیرات سیستم عامل و گوشی جدید را بر وضعیت مالی این شرکت مشاهده کنیم.


برچسب ها: bb ، os 10 ، foxconn
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.