سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام كميسيون سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران:

نرخ كيلويي براي تعرفه ورود تجهيزات شبكه غير كارشناسي است

تعرفه ورود براي تجهيزات شبكه و مخابرات كيلويي 15هزار توماني محاسبه مي‌شود.

عليرضا صالحي قائم مقام كميسيون شبكه سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران درگفتگو با خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه نرخ كيلويي براي تعرفه ورود تجهيزات شبكه غير كارشناسانه است اظهار داشت: اين امر ناشي از كرسي نداشتن سازمان نظام صنفي رايانه‌اي در كميسيون ماده يك است.

وي با بيان اينكه ساير اعضاي كميسيون اطلاع كافي از جزئيات و تفاوت‌هاي تجهيزات شبكه و مخابرات نداشته و به مشكلات و دغدغه‌هاي صنفي شبكه آشنا نيستند افزود: با توجه به اين وضعيت نمي‌توانند آن طور كه شايسته است به موضوع تعيين تعرفه براي تجهيزات شبكه بپردازند.

وي با تاكيد بر اينكه در نهايت تعرفه ورود براي تجهيزات شبكه و مخابرات کيلويي 15 هزار تومان محاسبه مي‌گردد بيان داشت: اين امر به ضرر تجهيزات شبكه تمام و قيمت اين امكانان در بازار افزايش يافته است.

وي هم چنين درباره پيگيري نظام صنفي رايانه‌اي در خصوص حضور نماينده خود در كميسيون ماده يك خاطرنشان كرد: تاكنون با چند سازمان مختلف از جمله دفتر امور توليدي در معاونت نظارت راهبردي و برنامه‌ريزي رييس جمهور، كميسيون اقتصادي مجلس، دفتر مقررات واردات صادرات سازمان توسعه تجارت و دفتر بررسي تعرفه‌هاي گمركي در گمرك ايران و كميسيون ماده يك مكاتباتي داشته‌ايم و به شدت پيگير موضوع هستيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شبکه ، تجهیزات ، تعرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.