سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری محاکمه مرسی و 14 تن از سران اخوان‌المسلمین؛ امروز

دادگاه مرسی و 14 تن از سران اخوان‌المسلمین در پرونده قصر اتحادیه از سر گرفته می‌شود و خبرها حکایت از انتقال سران اخوان به آکادمی پلیس ازصبح امروز دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازپایگاه خبری "المصری الیوم" دادگاه جنایی قاهره امروز یکشنبه محاکمه مرسی و14 تن از سران اخوان‌المسلمین را در پرونده معروف به قصر اتحادیه از سر می‌گیرد.

همچنین خبرها حاکی از آنست که از صبح امروز تعدادی از سران اخوان که متهم در وقائع درگیری‌های قصر اتحادیه اند در میان اقدامات امنیتی شدید به اکادمی پلیس منتقل گردیده‌اند.

این متهمان از زندان طره بوسیله ماشین‌های زرهی به آکادمی پلیس منتقل گردیده‌اند.

المصری الیوم اعلام کرد : نیروهای امنیتی در محوطه آکادمی پلیس حضور پررنگ و بالایی دارند و نیروهای امنیت مرکزی در داخل و خارج از آکادمی پلیس مستقر شده‌اند و نیروهای مسلح نیز در انتقال مرسی از زندان "برج‌العرب" به قاهره توسط بالگردنظامی  در ساعت ده صبح به وقت محلی شرکت داشته‌اند.

یک منبع امنیتی در گفتگو با "المصری الیوم" گفته است : وزارت کشور طرح امنیتی کاملی برای برگزاری جلسه دادگاه امروز تدارک دیده است.

پایگاه خبری الیوم السابع همچنین در خبری اعلام کرد : هیئت محکمه دادگاه مرسی در پرونده قصر اتحادیه تصمیم گرفته اند که جلسه برای شنیدن سخنان شهود غیرعلنی برگزار شود.

شایان ذکر است که مرسی و 14 تن از سران اخوان المسلیمن متهم به دست داشتن در کشتار "قصراتحادیه" (کاخ ریاست جمهوری) و تشویق به خشونت در دسامبر 2012 می‌باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.