سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

اقامت 113 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در آمل

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آمل از اقامت 113هزار مسافر و گردشگر نوروزی طی تعطیلات نوروزی در سطح این شهرستان خبر داد.

 

شیدفر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت:شمال کشور و مازندران نیز همانند دیگر ایام سال به دلیل داشتن طبیعت زیبا، آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های تفریحی بیشتر نظر مسافران را برای سفر جلب می‌کند.

وی افزود:آمل به عنوان یکی از دروازه‌های مهم ورودی به شمال کشور و استان مازندران بوده و از 28 اسفند ماه 92 تا 15 فروردین 93 شاهد اقامت زیاد مسافران و گردشگران در این شهرستان بودیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آمل با تاکید اینکه هرشب 16هزار نفر ظرفیت اقامت در هتل،هتل آپارتمان،متل،زائرسرا،پارک جنگلی و پارک شهر،سکوهای برپایی چادر،مدارس و دیگر مراکز داشتیم،گفت:بیش از 42 درصد از ظرفیت موجود برای اقامت در این شهرستان را مسافران مقیم بودند.

شیدفر افزود:تمام امکانات برای اسکان و اقامت مناسب مسافران در این شهرستان آماده بوده تا سفر خوب و خوشی را برای آنها رقم بزنیم.

به گفته وی،استقبال از اماکن گردشگری،تفریحی،توریستی،تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان توسط مسافران و گردشگران در ایام نوروز مناسب ارزیابی شده است./س

انتهای پیام ////

برچسب ها: اقامت ، مسافر ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.