سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی: از لحاظ روحی، روانی شرایط مناسبی نداریم/برخی از تیم‌ها در گذشته تبانی می‌کردند

کاپیتان تیم فوتبال داماش گفت: ما در برابر ذوب‌آهن تلاش خواهیم کرد نتیجه مناسبی بگیریم تا در بازی خانگی در برابر مس کرمان کار راحت‌تری برای ماندن در لیگ داشته باشیم.

محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باخت در بازی هفته گذشته در برابر پرسپولیس باعث شد تیم از لحاظ روحی و روانی در شرایط نامناسبی قرار بگیرد که متاسفانه در حال حاضر نیز این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: بازی سختی در برابر ذوب آهن خواهیم داشت و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم در این بازی نتیجه بگیریم تا کارمان در بازی خانگی هفته پایانی در برابر مس کرمان راحت‌تر باشد و با گرفتن 3 امتیاز از این تیم در لیگ باقی بمانیم.

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در واکنش به صحبت‌های ایرانمنش در خصوص دخالت مسائل پشت پرده در هفته‌های پایانی لیگ افزود: در سال‌های گذشته اتفاق افتاده است که بعضی تیم‌های بالای جدول برای متوقف کردن حریفان خود در هفته‌های پایانی لیگ به تیم‌های انتهای جدول و در حال سقوط پاداشی را اختصاص می‌دادند تا با انگیزه بیش‌تری بازی کنند و یا با بعضی بازیکنان رایزنی می‌کردند.
 
مهدوی هم‌چنین اظهار کرد: تا مشکلات مالی حل نشود وضع تیم‌ها به همین صورت ادامه خواهد داشت.

وی درباره محروم‌ها و مصدومان تیمشان افزود: روح‌الله سیف‌الهی و سروش‌نیا به دلیل سه اخطاره بودن و دهقان و فراهانی را نیز در این بازی به همراه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدوی ، تلاش ، تبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.