سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

حرکت در مسیری که رهبری تعین کند موفقیت آفرین است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت در مسیر تعیین شده بوسیله مقام معظم رهبری به عنوان ستون خیمه گاه جمهوری اسلامی عامل سعادت، سلامت و موفقیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان از کاشان، عباسعلی منصوری در نخستین شورای اداری شهرستان کاشان در سالن اجتماعات گلزار شهدای دارالسلام گلابچی این شهرستان با تاکید بر اینکه هر چه ملت و کشور ما دارد از برکت خون شهدا و مرهون جانفشانی این ستارگان ابدی تاریخ است گفت: هر وقت در مسیری که مقام عظمای ولایت تعیین می کند حرکت کنیم موفق می شویم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي افزود:فاصله از اقتصاد نفتی و ایجاد اقتصاد مقاومتی برای عملیاتی شدن دغدغه های معظم له در این دو حوزه ضروری است.

به گفته وی،ایجاد اقتصاد مقاومتی و شکوفایی اقتصادی موثر در از بین بردن معضل و کاهش نرخ بیکاری که خود عامل مشکلات فرهنگی است می شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر اینکه اقتصاد و فرهنگ دو مقوله مرتبط و موثر بر یکدیگر است افزود: با طراحی برنامه ریزی و ارائه راهکارهای کاربردی و عملیاتی می توان این دو حوزه را در جامعه بسیار مطلوب مدیریت کرد.

منصوری تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ در کاشان را با رونق گردشگری و صنایع در این شهرستان دانست و گفت: روان سازی شرایط برای جذب سرمایه گذار در این دو بخش و حفظ سرمایه گذاران می تواند در اولویت باشد.

وی بهبود شرایط در حوزه صنایع و گردشگری در کاشان برای کارآفرینان، صنعتگران و سرمایه گذاران را عامل رونق کسب و کار و شکوفایی اقتصادی در این منطقه دانست و گفت: صنعت و فرهنگ دو مقوله ای است که ظرفیت بالایی برای اجرایی شدن در این شهرستان دارد.

منصوری در پایان هماهنگی و همبستگی در خدمت به ملت و نظام انقلاب اسلامی در سایه تبعیت از ولایت فقیه و فرامین مقام معظم رهبری توسط مسئولان را تاکید کد و گفت: دعواهای کوچک نباید عرصه خدمت به مردم را معطل و و متوقف نگه دارد.

به گفته وی، حمایت دولت در سایه همدلی، تعامل مسئولات و اتحاد و همبستگی آنها با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری میسر است./س

 
برچسب ها: اصفهان ، حرکت ، در مسیر ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.