سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شهرداری دماوند با ساخت و سازهای غیرمجاز بطور جدی برخورد می كند

معاون فنی و شهرسازي شهرداری دماوند گفت: به دلیل برخورد جدی شهرداری دماوند با ساخت و سازهای غیرمجاز ، در نوروز 93 امكان ساخت و ساز غير مجاز به حداقل ممكن نسبت به سال هاي گذشته رسيد.

 

"حديد حيدري" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: با افزایش اكیپ های پلیس ساختمان و به منظور جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی برخی از فرصت طلبان، از ابتداي سال 93 تاكنون به دلیل جدیت عوامل شهرداری اجازه هیچگونه ساخت و سازی در منطقه داده نشد.

وی افزود: به غیر از چند مورد جمع آوری وسایل جهت منع كار ساخت و ساز غير مجاز و همچنين جلوگيري از ساختمان سازي مازاد بر پروانه، خوشبختانه شاهد تخلف جدي ساختمانی دیگری در نوروز 93 تاكنون نبوده ایم.

حيدري با بیان اینكه ایام نوروز به تصور برخی متخلفان فرصت مناسبی برای احداث بنا و ساخت و ساز های غیرمجاز است، گفت: واحد پليس ساختمان شهرداري دماوند در تمامي نقاط شهري به ويژه مناطق حادثه خيز همچون چنارشرق، مشاء ، خمینی آباد، شلمبه، كالدشت، حصار، دشتبان و ... به صورت 24 ساعته حضور داشته و با دقت، هرگونه تحرك ساختماني را بررسي نمود.

معاون فنی شهرداری دماوند به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانوی خواستار هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های خدمات رسان و عدم سرویس دهی آنان به اینگونه متخلفان شد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.