سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود جودوکاران ایران در رنکینگ جهانی

تازه‌ترین رده‌بندی بهترین‌های جودو جهان حکایت از صعود جودوکاران ایرانی دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پایان مسابقات جایزه بزرگ تفلیس و سامسون در دو کشور گرجستان و ترکیه، فدراسیون جهانی جودو جدیدترین رده بندی بهترین های جهان را اعلام کرد که دو نماینده ایران که در همین دو رویداد نیز حضور داشتند چند پله ای در جدول صود کردند.
 
لازم به ذکر است: در وزن 81- کیلوگرم امیر قاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم بعد از کسب عنوان پنجمی مسابقات تفلیس و کسب یک پیروزی در ترکیه امتیازات خود را عدد650 رساند و از مکان بیست و دوم تا رده هفدهم بالا آمد. خانه اول این وزن در اختیار "تشکراشویلی" از گرجستان با 2624 امتیاز است.
 
گفتني است؛ جواد محجوب هم که در این دو رویداد دو مدال برنز به نام خود ثبت کرد 1220 امتیازی شد و با دو پله صعود به مکان ششم آمد. در این وزن "الخان ممدوف" از آذربایجان با 2330 امتیاز صدرنشین است.
 
در پايان خخاطرنشان مي‌شود: در این رده بندی در وزن60- کیلوگرم بهزاد وحدانی با 144 امتیاز در مکان 75 ، در وزن 73- کیلوگرم سعید ملایی با 152 امتیاز در مکان 73 ،در وزن 90- کیلوگرم محمد جمالی با 190 امتیاز در مکان 82 و در وزن 100+ کیلوگرم محمد رضا رودکی با 60 امتیاز در مکان 84 قرار دارد. رودکی قبل از المپیک 2012 آسیب دید و از آن زمان تا کنون در مسابقات برون مرزی شرکت نداشته است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.