سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال چشمگیر گردشگران و مسافران نوروزی از مراکز گردشگری منطقه 4 در عید نوروز

شهردار منطقه 4 گفت: در نوروز امسال بیش از 15هزار نفر گردشگر از بوستان های جنگلی و شهری، بناهای تاریخی و مذهبی و همچنین مراکز اسکان موقت نوروزی منطقه 4 بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس علیرضا جاوید با اعلام این خبر و با بیان اینکه منطقه چهار تهران دارای پتانسیل‌های بالایی در حوزه تفریحی و گردشگری است افزود: بوستان جنگلی تلو؛ به عنوان یکی از قطب های جدید گردشگری پایتخت که به دریاچه سد لتیان نیز مشرف و دارای مناظر بدیعی است در عید نوروز پذیرای شهروندان و گردشگران بود.
 
وی با اشاره به باغ پرندگان لویزان و استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از این مجموعه تفریحی و دیدنی گفت: باغ پرندگان تهران در 10 روزه نخست سال جاری پر طرفدارترین جاذبه گردشگری این منطقه بود که با حدود 7000 بازدید کننده در صدر اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری این منطقه قرار داشت.
 
جاوید از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی به عنوان یکی دیگر از مکان های پر بازدید منطقه 4 یاد کرد و گفت: از 29 اسفند ماه سال گذشته حدود 1,000 نفر از مسافران نوروزی به این ایستگاه مراجعه و از امکانات آن بهره مند شدند.
 
شهردار منطقه 4 گفت: در این مدت 15 روزه 562 نفر روز و 526 نفر شب در چادرهای موقت ایستگاه نوروزی منطقه 4 واقع در ابتدای بزرگراه بابایی شرق اسکان یافتند.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین در عید نوروز 93 امارت تاریخی عین الدوله، بوستان جنگلی لویزان، امام زاده پنج تن و بوستان های شهری منطقه 4 نیز مورد بازدید گردشگران قرار گرفت.
برچسب ها: گردشگر ، مسافر ، نوروز ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.