سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال هزار نفر از شهروندان از غرفه‌های گردشگری منطقه11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از استقبال هزار نفر از شهروندان از غرفه‌های گردشگری در ایام نوروز 93 خبر داد.

محمد کریملو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح برنامه‌های ستاد گردشگری همزمان با نوروز 93 و استقبال از مهمانان و مسافرین نوروزی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای توسط مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه و دیگر واحدهای این معاونت در میدان راه‌آهن، میدان رازی، بوستان دانشجو و میدان انقلاب به اجرا درآمد و غرفه‌های استقبال از مسافران نوروزی در میدان راه‌آهن به عنوان یکی از اصلی‌ترین مبادی ورودی شهر تهران، مستقر شدند که در این غرفه‌ها با اهداء گل و بسته فرهنگی (کتابچه راهنمایی گردشگری ویژه منطقه، لوح فشرده، نقشه تهران، حدیث کساء از آنان استقبال شد.

وی تصریح کرد: در قالب طرح همیاران محیط زیست از طریق بنر و بروشورهای اطلاع‌رسانی در خصوص جمع آوری ماهی قرمز سفره هفت سین عید، در روزهای 12و13 فروردین شهروندان ماهی را به حوضچه بوستان دانشجو و دریاچه بوستان رازی رهاسازی کردند. همچنین برپایی تورهای گردشگری نیم روزه و یک روزه(تهران‌‌گردی-ری‌گردی) از دیگر برنامه‌های ویژه ایام نوروز 93بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها توسط مرکز رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه و ستاد گردشگری شهرداری منطقه برگزار شده و علاوه بر این ادارات فرهنگی، سلامت، آموزش شهروندی و برنامه‌های متناسب با ایام نوروز 93 برای مهمانان و مسافرین نوروزی تدارک دیده شد.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: گردشگر ، مسافر ، نوروز ، میدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.