سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین اولویت شورا در سال جدید؛

تشکیل کار گروه نظارت بر عملکرد شهرداری جهت اجرای احکام برنامه 5 ساله

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: مهم‌ترین وظیفه شورای چهارم در 6 ماهه اول سال تعیین کار گروه‌هایی در کمیسیون‌های تخصصی برای نظارت بر عملکرد شهرداری است.

محمدسالاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: یکی از اولویت‌های شورای چهارم پرداختن به حوزه نظارتی است چرا که طی 6 ماه گذشته از بررسی و تصویب لایحه متمم بودجه 93 بودیم و سپس شاهد وصول برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران که زمان زیادی را از شورا گرفت. 

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر ادامه دارد. با توجه به اینکه شورای چهارم نسبت به فرایند بررسی برنامه‌ها و بودجه‌ها به صورت جدی وارد شد و با توجه به اینکه برنامه 5 ساله اول شهرداری تهران و ارائه گزارش عملکرد آن بسیار کلی بود و قابلیت پیگیری و رصد کردن را نداشت شورای چهارم با دغدغه بسیار جدی وارد بررسی کارشناسانه برنامه دوم شد و نهایتا برنامه‌ای در حوزه‌های مختلف ماموریتی شهرداری تدوین شد که کاملا تحقق پذیر و کمی و نظارت پذیر است. 

سالاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه شورای چهارم در 6 ماه اول سال جاری این است که نسبت به تعیین کار گروه‌هایی در کمیسیون‌های تخصصی برای نظارت بر عملکرد شهرداری جهت اجرای احکام برنامه 5 ساله اقدام کند، و از مهم‌ترین اولویت‌های شورای چهارم توجه جدی به بحث نظارتی بر عملکرد شهرداری تهران است.  
انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: شورا ، نظارت ، شهرداری ، احکام ، لایحه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.