سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

پرداخت 3434 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی کمیته امداد سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته 3 هزار و 434 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان .، محمدرضا میری افزود : ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این خصوص یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها اجرایی و عملی می‌شود، اضافه کرد: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان‌سازی موضوع ازدواج برای مددجویان اقدام می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از نوعروسان مددجو با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، افزود: در سال گذشته 3 هزار و 434 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه مبلغ 40 میلیارد و 579 میلیون و 19 هزار و 821 ریال اعتبار هزینه شده است.

میری در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان مددجو نیز خبر داد و گفت: در این دوره‌های موضوعاتی در بحث مهارت‌های زندگی از قبیل نحوه مقابله با مشکلات، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و غیره به مددجویان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.