سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با نواختن زنگ توسط "حسین پاکدل"؛

نمایش "مرداب روی بام" یکشنبه آغاز می‌شود

زنگ افتتاح اجرای عمومی نمایش «مرداب روی بام» به نویسندگی و کارگردانی "رضا گوران" ساعت 19:30 روز یکشنبه 17 فروردین‌ با حضور "حسین پاکدل" در تماشاخانه ایرانشهر نواخته می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، آیین افتتاح نمایش «مرداب روی بام» نوشته و کارگردانی رضا گوران، که در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود، ساعت 19:30 یکشنبه 17 فروردین ماه با نواختن زنگ توسط حسین پاکدل برگزار می شود.

در این نمایش ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، عبدآبست، دایانا فتحی، بیتا معیریان، جواد پولادی و پانیذ فریوسفی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «نورالدین حیدری ماهر؛ تهیه کننده»، «سیامک احصایی؛ طراح صحنه»، «گلنازگلشن؛ طراح لباس»، «آرش گوران؛ آهنگساز»، «محمد گودرزیانی؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز»، «یحیی پاکدل؛ طراح پوستر و بروشور»، «ثمر میرفندرسکی؛ دستیار صحنه» و «زهره رحمانی؛ دستیار لباس» گروه کارگردانی این نمایش هستند.

رضا گوران می توان به "هملت"، "یرما"، "داستان یک پلکان"، "ابرهای پشت حنجره"، "آدم آدم است (اثر مشترک ایران و هلند)" و ... اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، در حال حاضر پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «مرداب روی بام» در سامانه فروش اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است و علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های این اثر می‌توانند، به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.