سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

5 هزار و 700 میلیارد تومان بودجه عمرانی حمل و نقل در سال 93/اجرای آزمایش فیلترهای تصویه هوا برای 200 اتوبوس

عضو کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای شهرتهران بااشاره به توجه ویژه به حمل ونقل در بودجه سال 93 گفت:یک سوم معادل 5 هزار و 700 میلیارد تومان از بودجه سال 93 به توسعه عمران وحمل نقل عمومی تعلق خواهد گرفت.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: شورای چهارم توجه به ویژه‌ای به توسعه عمران و حمل و نقل عمومی دارد که در همین راستا میزان قابل توجهی از بودجه سال 93 به این امر اختصاص خواهد یافت.
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های موجود در شهر تهران به لحاظ آلودگی هوا سمت و سوی اعتبارات در سال 93 به این سمت خواهد بود و حدود یک سوم از بودجه سال 93 را به خود اختصاص داده است.
 
وی افزود: این پیشنهاد از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مطرح شده که معادل 5 هزار و 700 میلیارد تومان از بودجه 15 هزار و 800 میلیارد تومانی شهرداری در سال 93 است.
 
وی با اشاره به بخش مورد استفاده از این اعتبار بیان داشت: یک هزار و 700 میلیارد تومان از این اعتبار برای مسائل عمرانی شهر و 4 هزار میلیارد تومان آن برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده که این میزان نیز 400 میلیارد تومان بابت بدهی‌های گذشته هزینه خواهد داشت و مابقی صرف توسعه حمل و نقل عمومی و احداث 30 کیلومتر خط مترو در سال 93 خواهد شد.
 
قناعتی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های کمیسیون در دستور کار سال 93 کمیسیون عمران حمل و شورای شهر تهران اجرای آزمایشی استفاده از فیلرهای تصویه هوا برای 200 اتوبوس است که در صورت انجام موفقیت‌آمیز به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: بودجه ، عمرانی ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.