سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران خبر داد:

ارسال پیامک از طریق اینترنتی بهتر از تلفن ثابت

معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران گفت: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مشترکین، ارسال اینترنتی پیامک با مزایای ارسال به چند گروه و جدول زمان‌بندی، از ارسال و دریافت پیامک به تلفن ثابت بهتر عمل کرده و استقبال خوبی دارد.

خلیلی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:‌حدود یک سال و نیم است که از آغاز راه‌اندازی سرویس ارسال و دریافت پیامک تلفن ثابت و ارسال اینترنی پیامک می‌گذرد اما به منظور برخی قابلیت‌ها استقبال شهروندان از سرویس اینترنتی بیش از سرویس پیامک از تلفن ثابت شده است.  
 
وی افزود: مدلی که برای ارسال اینترنتی استفاده می‌کنیم می‌توانیم از طریق اینترنت و در واقع از طریق PC متنی را نوشت و یک گروهی از شماره‌ها را ارسال کرد که این قابلیت خوبی است و استقبال خوبی هم داشته است.  
 
معاون توسعه شبکه مخابرات استان تهران در خصوص مزایای استفاده از ارسال اینترنتی پیامک گفت: ارسال پیامک اینترنتی مزایای بسیاری دارد از جمله اینکه می‌توان به یک گروه فرستاد و جدول زمان‌بندی دارد به این منظور که می‌توان پیامک در زمان خاصی ارسال شود.  
 
خلیل در ادامه به چگونگی راه‌اندازی این سرویس اشاره کرد و گفت: مشترک برای راه‌اندازی آن می‌تواند به امور مشترکین مراجعه و با دریافت نام کاربری و رمز عبور سرویس را فعال کند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ارسال و دریافت پیامک از تلفن ثابت حتما باید با قابلیت گوشی تطابق کند و همچنین ارسال اینترنتی پیامک در همان شبکه تلفن ثابت است و با شماره ثابت ارسال شود.  
 
انتهای پیام/   

برچسب ها: ارسال ، پیامک ، خلیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.