سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

ورود بیش از دو میلیون و 320 هزار مسافر و گردشگر نوروزی به کردستان

استاندار کردستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از دو میلیون و 320 هزار مسافر و گردشگر وارد استان شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، زاهدی گفت: با توجه به وجود جاذبه های  فراوان  گردشگری در کردستان باید کلیه دستگاه های اجرایی استان برای فراهم ساختن توسعه بخش گردشگری تلاش کرده و شرایط ورود تعداد بیشتری گردشگر را به استان فراهم کنند.
وی افزود: در ایام تعطیلات نوروزی امسال از 29 اسفندماه سال 92 لغایت 15 فروردین ماه سالجاری تعداد دو میلیون و 132 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی وارد استان شدند که بیش از یک میلیون و 115هزار نفر از این مسافر ان درسطح استان اقامت داشته اند.
استاندار کردستان اضافه کرد: با وجود شرایط نامناسب جویی و نیز وضعیت نامناسب و حادثه خیز بودن برخی راه های مواصلاتی استان خوشبختانه با تلاش دستگاه های اجرایی و متولی امر کنترل حمل و نقل استان شاهد کاهش 52 درصدی آمار  تصادفات نسبت به سال گذشته در سطح استان هستیم که این امر ناشی تلاش مستمر نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی و نیز برنامه ریزی مناسب مسئولان در این بخش است.
زاهدی گفت: در این مدت همچنین بیش از 38 هزار و 974 نفر مسافر از مرز رسمی باشماق و دیگر مبادی  استان وارد کردستان شده و در این رابطه نیز بیش از 40 هزار مسافر از این مبادی از استان خارج شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی امسال کلیه امکانات دستگاه های اجرایی استان برای رفاه حال مسافرین و گردشگران نوروزی بکارگرفته شد تا به بهترین شیوه ممکن از مسافران نوروزی در سطح استان استقبال به عمل آید.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.