سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابتهای کاراته جام بوسفر ترکیه؛

نمایندگان ایران دیدار فینال سنگین وزن را برگزار می کنند

سجاد گنج زاده و سامان حیدری در وزن به اضافه 84 کیلوگرم با شکست دادن حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند و رودروی هم قرار می گیرند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در نخستین روز از رقابتهای کاراته جام بوسفر ترکیه سجاد گنج زاده و سامان حیدری نمایندگان وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان با شکست دادن تمامی رقبای خود به فینال این وزن راه یافتند و باید به مصاف هم بروند.
 
سجاد گنج زاده که ابتدا موفق شده بود نماینده ترکیه را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کند در ادامه موفق شد کاراته کایی از آذربایجان را 3 بر صفر شکست دهد. او در سومین دیدار حریفی از رومانی را 8 بر صفر برد
گنج زاده سپس شاهین آتاموف آذربایجانی را 3 بر 2 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.
 
در همین وزن سامان حیدری پس از پیروزی 8 بر صفر مقابل کاراته کایی از کشور میزبان، در دومین مبارزه 7 بر یک از سد کاراته کای آذربایجانی گذشت.
در دیدار سوم حریف دیگری از ترکیه را 4 بر 3 شکست داد و با پیروزی 8 بر 3 برابر نماینده آذربایجان به فینال رسید.
 
در بخش دختران در وزن منهای 68 کیلوگرم، پگاه زنگنه پس از یک دور استراحت، در نخستین مبارزه مقابل حریف ترکیه ای 2 بر یک پیروز شد و باید در دومین مبارزه به مصاف نماینده قزاقستان برود.
در وزن به اضافه 68 کیلوگرم، حمیده عباسعلی در نخستین مبارزه خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفی از ترکیه شد و از گردونه رقابتها کنار رفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایندگان ، بوسفر ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.