سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره "هلال و رسانه"در هفته هلال برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا اول اردیبهشت ۹۳

جمعیت هلال احمر در هفته هلال، جشنواره هلال و رسانه را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران این اداره کل طی اطلاعیه‌‌ای از برگزاری جشنواره «هلال و رسانه» در اردیبهشت سال ۹۳ و همزمان با هفته هلال خبرداد.

 وحید رحمتی، رئیس جشنواره هلال و رسانه در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: انعکاس بیشتر و موثرتر خدمات هلال احمر در رسانه‌ها یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس جشنواره «هلال و رسانه» افزود: تولید آثار رسانه‌ای قوی و در فضایی رقابتی نه تنها به تاثیرگذاری بیشتر این آثار در میان مخاطبان می انجامد بلکه باعث به وجود آمدن انگیزه بیشتر در اصحاب رسانه برای توجه ویژه به خدمات هلال احمر و تعامل با مخاطبان می‌شود.

رحمتی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۳ بخش تصویری، رسانه های مکتوب و دیداری- شنیداری برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: آثاری که با محوریت فعالیت های جمعیت هلال احمر و از ابتدای سال ۹۲ تا پایان فروردین ۹۳ منتشر شده یا می¬شوند می¬توانند در این جشنواره شرکت کنند.

بنا بر این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره هلال و رسانه می‌توانند بعد از مطالعه فراخوان شرکت در جشنواره، تنها یک اثر برای هر بخش و در مجموع ۳ اثر خود را برای شرکت در جشنواره حداکثر تا اول اردیبهشت ۹۳ به آدرس اینترنتی NEWS@RCS.IR  ارسال کنند.

برچسب ها: جشنواره ، رسانه ، هلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.